ASE Bucuresti selecteaza studenti pentru desfasurarea unor activitati in cadrul universitatii (suplimentare activitati)

ASE București își propune să selecteze studenți pentru desfășurarea unor activități în cadrul universității, pe perioada anului universitar 2018 – 2019,
în cadrul:

  • Direcția Achiziții Publice – Serviciul Achiziții Publice;
  • Direcția Relații cu mediul de afaceri;
  • Direcția Tehnologia Informației și Comunicații – Serviciul Rețele (echipele Suport Tehnic IT, Infrastructura de Rețea) și Serviciul Informatică.

 

Lista activităților ce urmează a fi desfășurate de către studenți și a abilităților/aptitudinilor necesare poate fi consultată la Biroul Burse și alte drepturi financiare ale studenților (sala 0438).

Programul activităților este de 4-6 ore/zi, flexibil în funcție de orar. Studenții vor fi recompensați.

 

Selectarea studenților se va face conform următorului calendar:

– Depunerea solicitărilor (cerere-tip însoțită de curriculum vitae, scrisoare de motivație și, dacă este cazul, dosar-social) la Biroul Burse și alte drepturi financiare ale studenților (sala 0438): până luni, 3 decembrie 2018, ora 16:00;

– Intervievarea candidaților: marți, 4 decembrie 2018.