ASE Bucuresti recruteaza studenti pentru compartimentele sale administrative

ASE Bucuresti dorește să implice studenți în activitățile compartimentelor sale administrative:

– Bucharest Business School (Programe MBA: Româno-Canadian / INDE);

– Centrul de acces la informație de la parterul clădirii „Virgil Madgearu”;

– Direcția Bibliotecă (Biroul Dezvoltarea colecțiilor);

– Direcția Economică (Serviciul Buget și control de gestiune, Serviciul Financiar, Biroul Contabilitate Financiară);

– Direcția Generală-Administrativă;

– Direcția Managementul Cercetării și Inovării;

– Direcția Management Educațional și Formare Continuă;

– Direcția Relația cu Mediul Economico-Social (Serviciul Fonduri Europene);

– Direcția Relații Internaționale (Biroul Programe Comunitare, Centrul pentru Relații Interculturale);

– Direcția Social (Cantina Moxa / Cantina-restaurant Moxa);

– Direcția Tehnico-Administrativă (Tipografia ASE);

– Direcția Tehnologia Informației și Comunicații (Serviciul Rețele, Echipa Infrastructură hardware, Biroul Suport Tehnic);

– Facultatea de Economie Agroalimentară și a Mediului (Decanat, Departament, Centrul de Cercetare);

– Relația cu Alumni ASE;

– Școala Doctorală.

 

Lista activităților ce urmează a fi desfășurate de către studenți în cadrul compartimentelor, a condițiilor speciale precum și a abilităților/aptitudinilor necesare poate fi consultată la Biroul Burse și alte drepturi financiare ale studenților (sala 0438). Programul este în medie de 6 ore/zi, flexibil în funcție de orar. Studenții vor fi remunerați pentru activitatea prestată.

 

Selectarea studenților se va face conform următorului calendar:

Depunerea solicitărilor (cerere-tip însoțită de curriculum vitae, scrisoare de motivație și dosar-social (dacă este cazul)) la Biroul Burse și alte drepturi financiare ale studenților (sala 0438): până vineri, 17 octombrie 2014, ora 13:30;

Intervievarea candidaților: 21-23 octombrie 2014.

 

fii voluntar