ASE Bucuresti selecteaza 2 studenti pentru Directia TIC – Serviciul Retele

ASE București dorește să implice 2 studenți în activitățile Direcției TIC – Serviciul Rețele .

Programul este în medie de 6 ore/zi, flexibil în funcție de orar. Studenții vor fi recompensați pentru activitatea prestată.

 

Responsabilități: 

·       Preia cererile de suport tehnic de la utilizatori 

·       Înregistrează cererile de suport tehnic în aplicația de gestionare a incidentelor de suport tehnic

·       Diagnosticează tipul de problemă sesizată în cererea de suport

·       Rezolvă cererile de suport prin telefon sau prin conectare remote

·       Redirecționează cererile de suport tehnic, spre rezolvare, personalului/biroului competent

·       Verifică și comunică utilizatorului rezolvarea cererilor de suport tehnic

·       Răpunde la mailurile studenților și ale tuturor angajaților din cadrul ASE

·       Configurează echipamente de rețea ale utilizatorilor din spațiile de cazare

·       Asamblează, igienizează si reinstalează tehnică de calcul

·       Efectuează upgrade-uri hardware și înlocuiește componente defecte

·       Identifică, izolează și remediează problemele legate de cablare

·       Preia și predă echipamente defecte din service

·       Execută operațiuni de back-up 

·       Face operațiuni de verificare ale obiectelor din Active Directory

·       Conectează și configurează echipamentele periferice (monitor, tastatură, mouse, etc.)

·       Conectează și configurează echipamentele de printare (imprimantă locală, imprimanta de rețea, scanner)

·       Configurează clienții de e-mail (Microsoft Outlook, Outlook Express, GroupWise Client)

 

Selectarea studenților se va face conform următorului calendar:

– Depunerea solicitărilor (cerere-tip însoțită de curriculum vitae, scrisoare de motivație și, dacă este cazul, dosar-social) la Biroul Burse și alte drepturi financiare ale studenților (sala 0438): până marți, 6 februarie 2018, ora 16:00;

– Intervievarea candidaților: miercuri, 7 februarie 2018.