ASE București dorește să implice 2 studenți în activitățile Direcției TIC – Serviciul Rețele .
Programul este în medie de 6 ore/zi, flexibil în funcție de orar. Studenții vor fi recompensați pentru activitatea prestată.
Responsabilități:
· Preia cererile de suport tehnic de la utilizatori · Înregistrează cererile de suport tehnic în aplicația de gestionare a incidentelor de suport tehnic · Diagnosticează tipul de problemă sesizată în cererea de suport · Rezolvă cererile de suport prin telefon sau prin conectare remote · Redirecționează cererile de suport tehnic, spre rezolvare, personalului/biroului competent · Verifică și comunică utilizatorului rezolvarea cererilor de suport tehnic · Răpunde la mailurile studenților și ale tuturor angajaților din cadrul ASE · Configurează echipamente de rețea ale utilizatorilor din spațiile de cazare · Asamblează, igienizează si reinstalează tehnică de calcul · Efectuează upgrade-uri hardware și înlocuiește componente defecte · Identifică, izolează și remediează problemele legate de cablare · Preia și predă echipamente defecte din service · Execută operațiuni de back-up · Face operațiuni de verificare ale obiectelor din Active Directory · Conectează și configurează echipamentele periferice (monitor, tastatură, mouse, etc.) · Conectează și configurează echipamentele de printare (imprimantă locală, imprimanta de rețea, scanner) · Configurează clienții de e-mail (Microsoft Outlook, Outlook Express, GroupWise Client)
Selectarea studenților se va face conform următorului calendar:
– Depunerea solicitărilor (cerere-tip însoțită de curriculum vitae, scrisoare de motivație și, dacă este cazul, dosar-social) la Biroul Burse și alte drepturi financiare ale studenților (sala 0438): până marți, 6 februarie 2018, ora 16:00;
– Intervievarea candidaților: miercuri, 7 februarie 2018.