KPMG International Case Competition

KICC-afis

 

Uniunea Studenților Academiei de Studii Economice din București (USASE), în parteneriat cu Asociaţia Absolvenţilor Academiei de Studii Economice din Bucureşti (ALUMNI ASE) şi KPMG, îţi recomandă KPMG International Case Competition!

 

Tu cum îţi foloseşti competenţele dobîndite în facultate? Intră în concursul organizat de
KPMG pentru prima oară în România şi ai şansa de a ajunge în Brazilia!

 

KPMG International Case Competition este un concurs internațional care îţi oferă ocazia de a câștiga experiență practică, prin analiza unor studii de caz. Echipa câștigătoare la nivel național va merge la Sao Paulo, Brazilia, pentru a concura în finala globală alături de câștigătorii celorlalte 23 de țări participante.

 

În cadrul etapelor de calificare naționale ale concursului, dar și în finala internațională din Brazilia, vei lucra în echipe de câte 4 membri și vei avea de analizat studii de caz inspirate din situații economice reale. Ulterior, pe baza analizei informațiilor prezentate in studiul de caz, va trebui să oferi soluții de dezvoltare pertinente, soluții ce vor fi evaluate de un juriu format din profesioniști KPMG.

 

Află mai multe detalii despre etapele competiției, criteriile de selecție și programul concursului accesând www.kpmg.com/ro/kicc sau pagina de Facebook www.facebook.com/KPMGRomania#KICCRomania.

Plata regiei de camin pe luna noiembrie 2013

Va aducem la cunostinta ca data limita de achitare a regiei de camin pe luna noiembrie este 16 noiembrie 2013!

 

Plata se poate face la caseriile ASE, sucursalele BRD sau direct de pe card, in cazul clientilor BCR.

 

Cuantumurile aprobate sunt:

– Agronomie: 110 lei;

– Belvedere Vechi: 115 lei;

– Belvedere Nou: 120 lei;

– Moxa: 120 lei;

– Tei: 100 lei;

– Vitan: 90 lei.

 

Studentii care nu se achita de toate aceste obligatii pana la datele mentionate vor fi evacuati din caminul in care locuiesc.

 

O noua etapa de redistribuiri a locurilor de cazare ramase disponibile

Poți aplica pentru o nouă etapă de redistribuiri a locurilor de cazare rămase disponibile până vineri, 1 noiembrie 2013!

Dacă doriți să obţineți un loc de cazare pentru anul univeritar 2013-2014 sau să schimbați locul actual cu altul dintr-un alt cămin puteți solicita acest lucru la sediul Serviciului Cazare Studenţi al ASE București, din Casa Studenţilor Economişti, str. Frumoasă, nr. 31, sala 13 până pe 1 noiembrie 2013, în următoarul program de lucru:

– marţi şi joi 15:00-19:00; sau

– miercuri şi vineri: 10:00-14:00.

Studenţilor care şi-au înstrăinat locul de cazare li se recomandă să depună o cerere de reziliere a contractului de închiriere.

Se vor efectua controale periodice pentru identificare a acestor categorii de studenţi, iar sancţiunile pot ajunge până la exmatricularea din universitate fără drept de reînmatriculare!

Atelier umanager de leadership moral “Despre etica în afaceri – studii de caz”

Alatură-te proiectului “umanager” și vino la cel de-al patrulea atelier de leadership moral “Studii de caz din viața reală”.

Cel de-al patrulea eveniment public propus de “umanager” va avea loc marți29 octombrie 2013, ora 15:00, prin atelierul de leadership moral “Despre etica în afaceri – studii de caz”. Evenimentul se va desfășura în Aula Magna a Academiei de Studii Economice București.

Vorbitori confirmați: Zekeriyya Alkan, Cristina Bâtlan, Iulian Crăciun, Magda Cârneci,
Ahmed Hassan, Paul Mateoiu, Sergiu Neguț, Rand Sherif, Iorgos Sofianos, Amalia
Sterescu.

Steven van Groningen, Președinte și CEO al Raiffeisen Bank, Silviu Hotăran, Managing Director al GKTI Semper Human, Septimiu Postelnicu, Vicepreședinte executiv al diviziei Global Business Services a UniCredit Țiriac Bank, și Wargha Enayati, Președinte al Rețelei Private de Sănătate Regina Maria, au hotărât să își unească forțele în proiectul numit “umanager”, pentru a promova etica în afaceri, unitatea, generozitatea, dezvoltarea interpersonală și dezvoltarea sustenabilă în România.

Participarea la acest eveniment este gratuită, pe baza înscrierilor făcute la: noi@umanager.ro sau 0730380634.

ASE Bucuresti recruteaza studenti pentru compartimentele sale administrative

ASE Bucuresti dorește să implice studenți în activitățile compartimentelor sale administrative:

– Direcţia Bibliotecă (Biroul Dezvoltarea colecţiilor)

– Direcţia Economică (Serviciul Achiziţii publice, Serviciul Buget şi Control de Gestiune, Serviciul Financiar, Biroul Contabilitate de gestiune și Biroul Contabilitate financiară)

– Direcția Management Educațional și Formare Continuă

– Direcția Relația cu Mediul Economico-Social (Serviciul Fonduri Europene)

– Direcția Relații Internaționale (Biroul Programe Comunitare, Centrul pentru Relații Interculturale)

– Direcţia Social (Cantina Moxa și Cantina-restaurant Cihoschi)

– Direcția Tehnico-Administrativă (Cabinet Director General, Tipografia ASE)

– Direcţia Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţii (Echipa Infrastructură hardware și Biroul Suport Tehnic)

– Relația cu Alumni ASE

– Serviciul Juridic și contencios administrativ

– Școala Doctorală

Lista activităţilor ce urmează a fi desfăşurate de către voluntari în cadrul compartimentelor, a condiţiilor speciale precum şi a abilităţilor/aptitudinilor necesare poate fi consultată la buy Proscar Biroul Burse şi alte drepturi financiare ale studenţilor (sala 5401). Programul este în medie de 6 ore/zi. Studenții vor fi remunerați pentru activitatea prestată.

Selectarea studenților se va face conform următorului calendar:

Depunerea solicitărilor (cerere-tip însoțită de curicullum vitae, scrisoare de motivație și dosar social (dacă este cazul)) la Biroul Burse si alte drepturi financiare ale studenților (sala 5401): până vineri, 25 octombrie 2013, ora 13:00;

Intervievarea candidaților: 30 și 31 octombrie 2013.

fii voluntar