Archive for Noutati

Recrutare student al ASE Bucuresti pentru Biroului Relații cu Publicul

ASE București își propune implicarea unui student în activitățile Biroului Relații cu Publicul în perioada 1 iunie – 30 septembrie 2017.

Activități ce urmează a fi desfășurate sunt parte a acțiunii de debirocratizare a activității instituției, fiind concentrate pe obținerea cu celeritate a avizelor interne pe fișele de lichidare.

Candidații trebuie să dea dovadă de:
− capacitate bună de comunicare;
− competenţe de comunicare orală şi scrisă în limba română;
− amabilitate;
− execuţie rapidă şi ordonată a lucrărilor;
− capacitate de lucru atât autonom cât şi în echipă;
− adaptabilitate la muncă în condiţii de stres.

Programul este flexibil, 6 ore/zi.

Studentul va fi remunerat pentru activitatea prestată.

Selectarea se va face conform următorului calendar:

− Depunerea solicitărilor (cerere-tip) la Biroul Burse și alte drepturi financiare ale studenților (sala 0438): 22.05. – 26.05.2017 și 29.05.2017;

Obs. Modelul de cerere-tip se află la Biroul Burse și alte drepturi financiare ale studenților (sala 0438).

− Intervievarea candidaților: 30.05.2017;

− Afișarea rezultatelor la sala 0438: 31.05.2017;

− Încheierea unui contract între ASE București și studentul selectat: 31.05.2017.

fii voluntar

Metodologie privind cazarea studentilor in camine pe perioada vacantei de vara a anului universitar 2016 – 2017

Metodologie privind cazarea studenților în cămine pe perioada vacanței de vară a anului universitar 2016 – 2017,

aprobată în ședința Senatului Academiei de Studii Economice din București din 17 mai 2017

 

Calendarul Studentului pentru anul universitar 2016 / 2017 conținând toate termenele limită / perioadele de desfășurare a acțiunilor este disponibil aici.

 

 

Programul National Tabere Studentesti 2017

Aducem la cunoștință studenților ASE București care doresc ocuparea unui loc gratuit în cadrul Programului Național „Tabere Studențești” 2017 să completeze cererea-tip și să o depună la secretariatul facultății sau să o transmită la cereretabere@gmail.com, în perioada 24 aprilie – 22 mai 2017 (pînă la ora 16:00).

 

 

Conform art. 4 al Metodologiei, beneficiarii de locuri gratuite în taberele studențești ce se vor desfășura în perioada vacanței de vară 2017 sunt studenții înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, ce sunt finanțați de la bugetul de stat, din ciclurile licență și masterat, integraliști (care au promovat toate disciplinele de studiu din anul universitar 2015/2016 respectiv, pentru studenții din anul I, care au promovat toate disciplinele de studiu din semestrul I al anului universitar curent 2016/2017), în vârstă de până la 35 de ani. În cazul studenților reprezentând cazuri sociale, ierarhizarea se va face pe baza criteriilor sociale, neaplicându-se criteriul student-integralist.

 

Conform art. 15, secretariatele facultăților vor întocmi lista cu studenții ce se încadrează la art. 5, alin. (1) lit. a) și lit. b) și listele de rezerve și le vor afișa la avizier și pe site-ul propriu până la 27 mai 2017, ora 16:00.

Comisia de selecție a studenților beneficiari, desemnată la nivelul fiecărei facultăți până la 30 mai 2017 conform art. 16, va analiza listele întocmite, în conformitate cu prevederile art. 15 al Metodologiei amintite, și va întocmi, în perioada 05 – 08 iunie 2017, un proces verbal de selecție cu studenții ce vor beneficia de locuri în Programul Național „Tabere Studențești” 2017. Procesul verbal de selecție a studenților beneficiari de tabere, semnat și ștampilat, va fi afișat de Secretariatul Facultății la loc vizibil precum și pe site-ul propriu pe 9 iunie 2017.

Eventualele contestații privind selecția beneficiarilor locurilor de tabără pot fi depuse până pe 12 iunie 2017, ora 16:00, personal la secretariatul fiecărei facultății sau în format electronic la cereretabere@gmail.com.

 

Ulterior întâlnirii cu beneficiarii (ce va avea loc conform art. 25 în perioada 21 – 23  iunie 2017), Comisia de la nivelul facultății va elabora borderourile cu beneficiarii. Listele cu studenții beneficiari ai taberelor, precum și locațiile, perioadele vor fi afișate la loc vizibil, cât și pe site-ul propriu al facultăților pe 26 iunie 2017.

 

Puteți transmite orice întrebare, nelămurire, problemă legată de repartizarea locurilor de tabără prin intermediul formularului de contact sau la cereretabere@gmail.com.

ASE Bucuresti recruteaza un student pentru Decanatul FABIZ

ASE Bucuresti dorește să implice un student în activitățile din cadrul Decanatului FABIZ, pe perioada anului universitar 2016 – 2017.

 

Programul este în medie de 6 ore/zi, flexibil în funcție de orar. Studenții vor fi remunerați pentru activitatea prestată.

 

Selectarea studenților se va face conform următorului calendar:

– Depunerea solicitărilor (cerere-tip însoțită de curriculum vitae, scrisoare de motivație și, dacă este cazul, dosar-social) la Biroul Burse și alte drepturi financiare ale studenților (sala 0438): până miercuri, 12 aprilie 2017, ora 16:00;

– Intervievarea candidaților: joi, 13 aprilie 2017.

 

ASE Bucuresti recruteaza un student pentru Serviciul Retele

ASE București dorește să implice un student în activitatea Serviciului Rețele din cadrul Direcției Tehnologia Informației și Comunicații, pe perioada anului universitar 2016 – 2017.

 

Programul este în medie de 6 ore/zi, flexibil în funcție de orar. Studenții vor fi remunerați pentru activitatea prestată.

 

Selectarea studenților se va face conform următorului calendar:

– Depunerea solicitărilor (cerere-tip însoțită de curriculum vitae, scrisoare de motivație și, dacă este cazul, dosar-social) la Biroul Burse și alte drepturi financiare ale studenților (sala 0438): până marți4 aprilie 2017, ora 14:00;

– Intervievarea candidaților: miercuri, 5 aprilie 2017.

 

fii voluntar